Mostrant de 1 a 10 de 57 notícies disponibles
-
Els estudiants de doctorat d'ARGET treballen compartint els avenços i investigacions de les seves tesis.
Des de l'interior del nostre grup de recerca treballem periòdicament amb aquestes dinàmiques per fomentar l'intercanvi de coneixements entre els nostres estudiants de doctorat.
-
La passada setmana, Marta Queralt ha visitat la Universidad de Zaragoza per dur a terme observacions per la recollida de dades del projecte EDSSE.
Les observacions s'han realitzat als graus d'Educació i Treball Social de la Universidad de Zaragoza.
-
El passat dimecres la Tania Molero va visitar l'Escola La Canaleta de Vila-seca per dur a terme un taller de sensibilització de l'autisme.
Com a novetat d'aquest taller els alumnes de tercer de primària van poder experimentar amb les ulleres de realitat virtual.
-
Marta Queralt visita l'Escola Superior de Música de Catalunya el passat dilluns per realitzar observacions relacionades amb el projecte EDSSE: Ecosistemes Digitals Sostenibles en Educació.
L'observació s'ha realitzar als estudiants de 2º curs del Grau en Pedagogia Musical.
-
Erica Köchig, doctoranda en Tecnología Educativa, ha realitzat una estada en la Universidad do Minho (Braga).
A través d'aquesta estada, l'Erica ha pogut conèixer l'entorn educatiu de la Universidad do Minho i treballar amb els docents de aquesta universitat amb l'objectiu de dur a terme investigacions per la seva tesi.
-
Marta Queralt viatja a Navarra per realitzar observacions vinculades al projecte EDSSE: Ecosistemes Digitals Sostenibles en Educació.
Les observacions s'han realitzat al 'Centro de Educación Especial de Isterria'.
-
Jorge Luis Rodríguez presenta els objectius i avenços de la seva tesi doctoral als integrants del grup de recerca!
Durant la seva estada doctoral al grup de recerca ARGET (Tarragona, Espanya), Jorge realitza un seguit d'activitats per enllestir la seva tesi doctoral.
-
L'Edward Lockhart, investigador del nostre grup de recerca, participa com a ponent al CUICIID 2025.
L'Edward ha participat al congrés amb la ponència 'Experiential Learning and Loop Input to Make Initial Teacher Education More Effective: First Results.'
-
Tania Molero i Marta Queralt es reuneixen presencialment a l'Escola Torreforta amb els docents participants en el Projecte Pont: 'Educa en digital: Recursos per a una aula inclusiva'.
El Projecte Pont 'Educa en digital: Recursos per a una aula inclusiva' té com a objectiu desenvolupar una estratègia formativa en escenaris reals per formar els futurs mestres en inclusió digital mitjançant l'ús de la Tecnologies Digitals.
-
Ahir es va celebrar l'Acte de Reconeixement d'ajuts, beques i premis del Consell Social: Ajuts Pont per a projectes educatius de les convocatòries dels anys 2024 i 2025.
Va ser una jornada amb molta presència ARGET en diferents projectes educatius.