Mostrant de 1 a 4 de 4 notícies disponibles
-
Mercè Gisbert i Mireia Usart dirigeixen les jornades de capacitació en competències digitals mitjançant l'eina COMDID-A per al personal docent de la ESPOCH
La Dra. Mercè Gisbert Cervera i la Dra. Mireia Usart Rodríguez, reconegudes docents investigadores de la Universitat Rovira i Virgili, van compartir el seu ampli coneixement i experiència en la integració de tecnologies digitals a l'àmbit educatiu, oferint conferències magistrals i una demostració pràctica amb la finalitat d'explorar noves metodologies i eines digitals a l'ESPOCH.
-
Participem a la Jornada d’Innovació Docent de la URV
Durant la Jornada d'Innovació Docent 2024 organitzada per l'ICE de la URV, es va presentar el projecte d'innovació per a la creació del Teaching Lab; els resultats del Projecte PONT, vinculats al doble grau d’Educació Infantil i Primària; i, els resultats del grup de treball de bones pràctiques de la Xarxa d'Innovacions metodològiques amb aplicació de la intel·ligència artificial.
-
Mercè Gisbert i Mireia Usart es posicionen al Rànquing d'investigadores espanyoles i estrangeres a Espanya
Mercè Gisbert Cervera, catedràtica del grup de recerca ARGET del Departament de Pedagogia, es posiciona en el lloc 587 del "Ranking de investigadoras españolas y extranjeras en España" de Google Scholar i la 10a de la Universitat Rovira i Virgili amb 10416 cites.
Mireia Usart Rodríguez, investigadora del grup de recerca ARGET i professora lectora Serra Húnter en mètodes d’investigació i avaluació educativa, es posiciona en el lloc 4853 del mateix rànquing i la 63a investigadora de la Universitat Rovira i Virgili amb 2790 cites.
Ambdues són expertes en Tecnologia Educativa (Ciències Socials).
-
FIET2024: Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia
El Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia (FIET) és un espai de trobada on figures de rellevància nacional i internacional relacionades amb l'aplicació de les tecnologies digitals (TD) a l'educació analitzen la situació actual, fan una anàlisi en la perspectiva dels propers 5 anys i fan propostes de manera conjunta sobre el paper transformador en un context digital orientat a les estratègies dels centres educatius.