Actius
Finalitzats
- INTROSCRATCH: Introducció a la programació i al pensament computacional en la formació de mestres d'educació infantil2021 - 2022
- La competència digital docent dels estudiants dels graus d'educació: formació, avaluació i certificació2019 - 2020
- INTROBOT: Introducció de la robòtica educativa en la formació de mestres d'educació infantil2019 - 2020
- Xarxa per a l'impuls de la URV Digital. Una estratègia d'acció per al desenvolupament de la formació en contextos digitals2019 - 2019
- ACEDIM. Avaluació i certificació de la CDD en la formació inicial de mestres: una proposta de model per al sistema universitari català2018 - 2020
- La formació dual en competència digital docent: una estratègia de col·laboració interinstitucional (II)2017 - 2018
- Fes el teu tema2017 - 2018
- Avaluació continuada del propi procés d'aprenentatge mitjançant l'ús de les tecnologies mòbils2017 - 2019
- La formació dual en competència digital docent: una estratègia de col·laboració interinstitucional2016 - 2017
- Pr@ctic: Seguiment i avaluació de les pràctiques externes amb eines telemàtiques2016 - 2016
- Disseny i validació d'una estratègia per a l'avaluació i certificació de la competència digital docent2016 - 2018
- EPPAL: El portafolis digital com a eina de suport en el model de pràctiques en alternança de doble titulació2016 - 2018
- PDP: L'acreditació i validació de competències dels estudiants universitaris per mitjà del portafolis digital2014 - 2016
- COMDID: Estratègia formativa per al desenvolupament de la competèncis digital docent2014 - 2016
- X-PRESSA'T: L'ús educatiu del so per a la millorai transferència de l'aprenentatge de la llengua oral en contextos plurilingües2008 - 2009
- COMPTIU: Competències transversals bàsiques per a la incorporació a la universitat2007 - 2007
- @DHER: Desenvolupament d'un entorn en xarxa per la promoció de l'adherència a programes d'activitat física prescrits a l'atenció primària2007 - 2010
- Comunitats Virtuals d'aprenentatge (COVA)2004 - 2005
- CREDEFIS: Centre de recursos virtual per a la docència de qualitat en educació física2004 - 2002