FIET2024: Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia

FIET 2024: La transformació digital de l'educació a l'era de la intel·ligència artificial. Del 12 al 15 de març de 2024 a la Universitat Rovira i Virgili.

Del 12 al 15 de març de 2024 a la Universitat Rovira i Virgili.

El Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia (FIET) és un espai de trobada on figures de rellevància nacional i internacional relacionades amb l'aplicació de les tecnologies digitals (TD) a l'educació analitzen la situació actual, fan una anàlisi en la perspectiva dels propers 5 anys i fan propostes de manera conjunta sobre el paper transformador en un context digital orientat a les estratègies dels centres educatius.

Aquesta temàtica s'analitza des de tres eixos i a través de dotze línies de treball:

• Quin és l'objectiu d'aquesta edició? El FIET2024 pretén analitzar l'impacte de les tecnologies digitals en l'educació a l'era de la Intel·ligència Artificial, en base a les evidències recollides des de la realitat dels diferents escenaris i nivells educatius amb una perspectiva local, nacional i internacional.
  • A qui va dirigit? A centres educatius de primària i secundaria i als professionals de l'educació dels diferents nivells educatius

• Com? A partir de la participació activa en la resolució de reptes sobre els tres eixos temàtics.

Elements relacionats

Pujar