Call for papers UTE 2024: Tecnologia invisible en l'espai educatiu. Processos d'integració de la tecnologia en l'arquitectura educativa

Del 15 de setembre al 15 de març de 2025

Revista UTE

UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis) convida a la proposta de manuscrits originals per al seu número especial titulat: Tecnologia invisible en l'espai educatiu. Processos d'integració de la tecnologia en l'arquitectura educativa.

Es convida cordialment a investigadors, docents i formadors a enviar els seus treballs i enriquir aquest número per a recopilar contribucions al voltant de la integració de la tecnologia en l'espai en qualsevol etapa educativa. En aquest monogràfic, se seleccionaran articles sobre investigacions i processos d'innovació educativa, basats en l'evidència, destinats al desenvolupament i integració de tecnologies en l'espai educatiu, així com transformacions d'aquests espais que incorporin o permetin plantejar reptes tecnològics.

Editors: Dra. Mariona Genís Viñals i Dr. Antoni Martínez Ballesté

Dates importants: