Call for papers UTE 2024: La digitalització en el currículum. Processos d'innovació educativa per a un món sostenible, digital i global.

Del 15 d'abril al 27 de setembre de 2024

Revista UTE

mceclip2.jpg

UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis) convida a la proposta de manuscrits originals per al seu número especial titulat: La digitalització en el currículum. Processos d'innovació educativa per a un món sostenible, digital i global.

Es convida cordialment a investigadors/es, docents i formadors/es que estiguin treballant en el camp de la digitalització del currículum en qualsevol etapa educativa, que desitgin difondre els seus treballs en aquesta revista, que enviïn els seus treballs a aquest monogràfic. En aquest monogràfic, se seleccionaran articles sobre recerques i processos d'innovació educativa, basats en l'evidència, que tinguin com a objecte la teorització, conceptualització, implementació i/o avaluació de la digitalització en el currículum, basant-se en l'ús crític i responsable de la tecnologia per a donar resposta als reptes digitals als quals s'enfronta la societat, contribuint així a un món més just.

Editores: Dra. Amaia Arroyo Sagasta i Dra. Virginia Larraz Rada

Dates importants:

• Inici de la crida de propostes (Open Call): 15 d'abril de 2023.
  • Data límit d'enviament de propostes completes: 27 de setembre de 2024.
  • Límit per a la resposta de les revisions: 15 de gener de 2025.
  • Data de publicació del número especial complet: 1 de març de 2025.

Elements relacionats